2012. december 30., vasárnap

prologue

Sziasztok!
Meghoztam a prológust, remélem ebből lejön Nektek, hogy mi köré is fog igazából épülni a történet.
Jaj, és örömmel vettem észre, hogy máris 7 feliratkozó van, pedig még nem is volt fent rész! Elképesztő, de nagyon köszönöm!
Előre is Boldog Új Évet Kívánok minden egyes Olvasómnak!
Nos, jó olvasást! ;]

Puszi, Tyra W.

Tumblr_lklafyv7qt1qasfhmo1_400_large
Gyermekkoromban sose gondoltam arra, hogy egy maszk megváltoztathat mindent körülöttem. Főként az embereket… az érzéseiket, a hozzáállásukat, a viselkedésüket...az erkölcsüket. Hiába is vagyok én ugyanaz; ha valakinek neve van, feljebbvalónak tekintik azonnal, s az igazság az, hogy valójában ők húznak arcuk elé egy álarcot. Egy álarcot, mely nem is igazából a személyem, hanem a hírnevem iránt keletkezik.
Azonban ha visszabújok eredeti szerepembe, megismerem valódi énjüket - az ők tudta nélkül. Akkor, mikor az vagyok, akinek születtem: egy londoni, nagyszájú lánynak, ki se nem törődik mások véleményével, se nem mások lelkivilágával.  
Legalább is látszólag…
Mert ekkor is csak a látszatot erősítem. Elbújok akkor is, mikor nem kellene, hiszen csak magamat szeretném ezzel óvni. Mivel igenis adok az emberek szavára, igenis fáj, ha olyat mondanak rólam, ami nem éppen pozitív. S éppen ezért találtam ki Fatimát. 
Nem… nem magamat neveztem el így: Fatima a maszkom, az álarcom. Gyermeki áhítattal hittem, és hiszek is abban, hogy vele megvédhetem magamat; lepergeti rólam a rosszat. Emellett pedig nem utolsó sorban megmaradhat a saját kis kialakult életem is, amit már tizennyolc éve építgetek. 

Bármennyire is furcsa, egy világ gondolja azt, hogy ismer engem. Pedig nem…
Mindazonáltal még a világ sem volt képes arra, hogy megtaláljon, hogy sikeresen beazonosítson. 

S ez addig így is lesz, míg én azt nem szeretném. 
Mert Fatima Fantom nem más, mint Linette Leroy… 

14 megjegyzés:

  1. Kedves Tyra!
    Remélem nem bánod, hogy így hívlak. Kértél tőlem cserét, és először azt sem tudtam, hogy Te vagy az! (Azt hittem, hogy valaki lopja a nevedet.)
    Szóval, ami a történetet illeti, nekem nagyon bejött! A prológus elnyerte tetszésemet, és kíváncsian várom, hogy mit fogsz kihozni ebből! :)
    Sok sikert ehhez a blogodhoz, és boldog új évet!
    MissMe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves MissMe!

      Dehogy bánom, hiszen végül is "így hívnak". A "W"-t a végénél azért tettem oda, hogy kicsit én is rejtélyesebb legyek, hogy jelezzem, nekem is van vezetéknevem. Ha épp nem is olyan formában, mint amilyen igazából. ;]
      Nagyon örülök, hogy tetszett! Igyekszem kihozni ebből az ötletből a legtöbbet. :]
      Köszönöm, viszont kívánom én is! <3

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  2. Drága Tyra!

    Megértem, amit írtál, hogy nem akarsz olyan komoly történetet írni, mint az előző. Az én következő blogom is könnyedebb lesz, de nálam fontos, hogy legyen komolyabb mondanivalója vagy célja egy történetnek - de ennek a gondolatnak a kifejlődéséhez idő kellett. És tudod, hogy én szerettem a lírikusabb írásaidat, de természetesen úgy írj, ahogyan Te szeretnél! Mert ez a legfontosabb, hogy örömmel írd a történetet, és ha Te ebben a könnyedebb stílusban érzed inkább jól magad nekünk, az olvasóidnak támogatnunk kell.
    A Hannah Montanás gondolathoz még annyit - és esküszöm utoljára jövök ezzel - hogy tudtommal ott is ugyanez volt az oka az álnévnek: hogy normális élete lehessen. Egyébként ez a prológus nagyon hatásos volt - főleg a befejezés - nagyon tetszett, mert nem lett semmit mondó - amilyen prológusokkal sokszor találkozom :S - hanem kicsit sikerült megismernünk Lint, aki azonnal szimpatikussá vált számomra. Egyébként ezt is többnézőpontúnak tervezed vagy ez csak Lin köré fog rendeződni? Amúgy szerintem nagyon jó ötlet volt az Olsen ikreket - vagy legalábbis valamelyikőjüket - választani a kettős életű lány képéhez, találékony megoldás!
    A lány prológusban megismert gondolatai pedig nagyon igazak, és máris szimpatikussá vált számomra, úgyhogy kíváncsian várom a folytatást!

    Ölel, FantasyGirl

    Ui.: Mi sem természetesebb, mint hogy mehet a csere, már ki is tettelek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága FantasyGirl!

      Köszönöm, hogy megérted. :]
      Persze én se szeretném olyan semmitmondóvá írni, mivel az írás pont arra a célra (is) szolgál, hogy kifejezzük magunkat, hogy mondjunk valamit. Legalább is én erre jöttem rá, így igazából Linette jellemének változásában szeretném ezt a mondandót közölni, na meg persze, amit a Prológusban is megemlítettem: az emberek viselkedését a két nézőpontból.
      Itt csak részben ez az ok, főként más játszik szerepet, amit az első fejezetbe bele is építek, elszórva.
      Ó, ennek nagyon örülök! Magam is - kivételesen - meg vagyok elégedve azzal, amit írtam. Ami amúgy eléggé sokáig is tartott, hiába is ilyen rövidre sikerült - bár a prológusnak épp ez a lényege.
      Főként Lin szemszögű lesz - és ebből adódóan ugyebár Fatima megjelölésű is - de lesznek olyanok is, mikor más nézetéből írom le a történéseket.
      Találékony megoldás? Oh, köszönöm! :]
      Nagyon örülök annak, hogy sikerült kíváncsivá tennem!
      Köszönöm még egyszer! <3

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  3. Szia Tyra!!

    Nagyon-nagyon tetszett nekem ez a prológus ;) Annyi mondani valója volt, persze csak jóra számítottam tőled! Szeretem azt ahogy megszemályesítetted az állarcot, nagyon ötletes és mindig inspiráló az írásod, a kép meg egyszerűen tökéletesen illik ide! Remélem hamar olvashatom az első részt!

    Puszi, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dodó!

      Jaj, ennek igazán örülök! Köszönöm a bókokat, még itt elpirulok a végén! ;]
      Az első részt csütörtökre - vagy péntekre - szeretném hozni. :]
      Még egyszer köszönöm! <3

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  4. Tökre tetszik az alapötlet:) Mivel az előző blogodat is imádtam, remélem ez is nagyon jó lesz:) Már várom♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek igazán örülök! És én is nagyon remélem, hogy elnyeri majd a tetszésedet ez a blog is. :]
      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  5. nagyon tetszik a prológus. nagyon megfogtál vele.. sajnos még nem volt időm elolvasni az előző blogodat,de ezek után biztos hogy neki látok,ha időm engedi..:D de itt olvasód lettem nagyon tetszik..:) kíváncsi vagyok,hogy mit hozol ki belőle! :D ^^a blog kinézete is nagyon megfogott,nagyon jó lett^^már nagyon várom! :) xoxo :)

    ui: sikerekben gazdag boldog újévet kívánok!♥ (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eternal Dreamer!

      Ó, örülök, hogy elnyerte a tetszésedet!
      Köszönöm, hogy írtál és a dicséreteket is! Sokat jelentenek nekem. :]

      Puszi, Tyra W.

      Ui.: Köszönöm szépen <3

      Törlés
  6. Hajajaj, mik lesznek még itt! Pedig mikor megláttam a két Olsen-lányról a képet, azt hittem, te is ikres sztorit csinálsz, de....nos, erre nem számítottam :D És nagyon tetszik az ötlet! Kíváncsi vagyok, mit hozol ki belőle, bár biztos vagyok benne, hogy valami elképesztően fantasztikus lesz ebből :D:D
    Puszi, Fruzsina <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Fruzsina! <3

      Nem, nem egy ikres sztorival állok elétek, de annak kifejezetten örülök, hogy sikerült kissé félrevezetnem Titeket a képpel, s hogy ráadásul Neked még tetszik is az ötlet.
      Jaj, köszönöm szépen!

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  7. Kedves Tyra!

    Épp most fejeztem be az előző blogod utolsó fejezetét, máris itt vagyok. Nagyon tetszik az alaptörténet, kíváncsi vagyok mit fogsz kihozni belőle, várom. :)

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Azy!

      Örülök, hogy idetaláltál, és annak is, hogy elnyerte a tetszésedet az alaptörténet. Nos...én is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz belőle! :D

      Puszi, Tyra W.

      Törlés